Søk i denne bloggen

søndag 7. februar 2010

En fin dag

Frihelg, sove lenge! Deilig. Mann og barn ut av huset, fikk lest en del på studiet i "Veiledning og Humanpsykologi". Siste kurshelg neste helg. Gleder og gruer meg. Alltid hyggelig på kurs, men må jo så skrekkelig tidlig opp for å komme meg til Ås i tide. Spesielt om hundene må luftes først - håper jeg fikser litt barnevakt til Chris slik at han kan ta den jobben ;-) Sent hjem og sent i seng og tidlig opp igjen. Vanskelig for en som trenger mye søvn!!

Etter middag ble det i dag 1,5 timers tur i skogen i hurtig gange, til og med litt jogging (evigheter siden sist), sammen med hundene. Godt for både kropp og sjel!!

K9 Challenge gruppen har hatt sin avstemning. Gutta og jeg vant ikke, men er forholdsvis fornøyd med resultatet. Lærte meg litt om videoredigering i prosessen. Filmene kan du se her: Jack skiller mellom gjenstander og Litten skiller mellom gjenstander. Å legge ut video av seg selv på denne måten (selv om hundene er hovedpersoner) er ubehagelig! Motivasjonen for sunn mat og mosjon vokser i alle fall ;-) Vinneren kan dere se her: Panda og Solo
Neste utfordring ble: "lære hundene å nikke og riste på hodet som svar på spørsmål" I alle dager, her må jeg legge hodet i bløt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar